English   |     |  ورود به سايت
شنبه, مرداد 06, 1403

ارتباط با ما

شرکت مهندسی سبا آسانبر نماینده انحصاری kone در ایران- آسانسور - پله برقی - رمپ - پیاده روی متحرک

بلوار اندرزگو ،خیابان وطن پور شمالی، پلاک 5

کد پستی: 36814-19378 

تلفن: 22234214

تلفن : 75986
فکس: 26769918 

 پست الکترونیک:  info@sabalift.com
   

(آرشیو ماه اسفند 1392)

19
عکسهایی از انجام طرح نوروزی شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر در برج مشکی
چکیده:
17
مراحل جهانی سازی شركت KONE
چکیده: شرح تاريخ خريد شركت Asea- Graham . افزايش فروش به ميزان 300% . رهبري بازار آسانسور در كشورهاي اسكانديناوي . 19... ادامه »
17
شرکت KONE برای سومین بار متوالی در میان صد شرکت مبتکر جهان قرار گرفت.
چکیده: برای سومین سال متوالی شرکت KONE در رتبه بندی مجله آمریکایی فوربس، درمیان صد شرکت مبتکر جهان قرار گرفت. ادامه »
17
دو جایزه طراحی iF برای محصول KSP 858  و سقف مدل RL20 شرکت KONE
چکیده: جایزه iF در طول 60 سال گذشته به محصولاتی که دارای نوآوری برجسته ای در مقایسه با سایر محصولات باشند تعلق گرفته است. ادامه »
15
عکس هایی از انجام طرح نوروزی شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر در پروژه "با م جمشیدیه"
چکیده: عکس هایی از انجام طرح نوروزی شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر در پروژه "با م جمشیدیه" ادامه »
10
پایان کنفرانس دو روزه زن، معماری و شهر  به همراه تصاویر از غرفه سبا آسانبر
چکیده: نخستین کنفرانس دو روزه زن، معماری و شهر با هدف معرفی جایگاه زن در شهر و معماری آن در تاریخ 7 و 8 اسفند با حمایت شرکت مهندسی سبا آسانبر در محل مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد. ادامه »
10
تمدید طرح نوروزی Rapid Elevator Cleaning (REC)
چکیده: طرح  Rapid Elevator Cleaning (REC) که در قالب طرح نوروزی و در دو بسته A و  B  به مشتریان محترم ارائه گردید تا پایان فروردین ماه  1393 تمدید شد.  ادامه »
10
KONE RemoteCall - امکانی مدرن برای کاربران آسانسورهای KONE
چکیده: شرکت KONE در راستای افزایش رضایتمندی و تجربه جابجایی متفاوت, سیستمی را طراحی نموده است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از تلفن همراه آسانسور را احضار نمایند. این سیستم  با نام KONE RemoteCall معرفی گردیده و با سیستم های کنترل مقصد (Destination Control ) قابل ارایه می باشد. نرم افزار های منطبق با پلتفرم iOS و Android طراحی گردیده و از سا... ادامه »
07
تعمیر آسانسور ، سرویس آسانسور و پله برقی KONE  و سایر برندهای معتبر
چکیده: نظر به توانایی های شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر در امر  سرویس آسانسور ، تعمیر آسانسور و پله برقی و سرویس و نگهداری انواع آسانسور و پله برقی ، این شرکت آمادگی آن را دارد تا  با اعزام کارشناسان واحد اجرایی خود جهت بررسی وضعیت کارکرد سریهای ایمنی و سایر موارد فنی آسانسور و پله برقی در محل اقدام نموده و نهایتا  خدمات سرویس و نگهداری... ادامه »
06
سریع ترین آسانسورهای جهان
چکیده: سریعترین آسانسور دنیا ، آسانسورهای برج تایپه 101 می باشند که در این برج بیش از 110 دستگاه آسانسور وجود دارد که 34 دستگاه از این آسانسورها به صورت  دبل دک (دو طبقه) و با استفاده از موتورهای خاص شرکت KONE طراحی و ساخته شده‏اند. ادامه »
05
تکنولوژی جدید Direct Drive  در پله برقی های KONE
چکیده: شرکت KONE به عنوان یکی از پیشگامان و نوآورترین شرکت آسانسوری در جهان , تکنولوژی Direct Drive را به صنعت آسانسور و پله برقی جهان معرفی نموده است. ادامه »
03
چکیده: به اطلاع تمامی علاقمندان به همکاری با شرکت مهندسی سبا آسانبر می رساند، این شرکت به منظور تکمیل نیروی متخصص خود از تمامی علاقمندان و افراد واجد شرایط مطابق با فرصتهای شغلی موجود استخدام به عمل می آورد. لذا تمامی فرصتهای شغلی موجود در شرکت مهندسی سبا آسانبر در وب سایت شرکت در  بخش "فرصتهای شغلی" قابل دسترس می باشد و علاقمندان می توانند پ... ادامه »
01
سبا آسانبر حامی مالی نخستین کنفرانس ملی زن، معماری و شهر
چکیده: اولین همایش زن، معماری و شهر توسط شركت هربرز با همكاری مشترك مؤسسه بین المللی مطالعات راهبردی معماری ایران در تاریخ 7 و 8 اسفندماه در مركز همایش های بین المللی رایزن برگزار می شود. شهر و بنا در طول تاریخ بشری بستری مناسب برای تجسم بخشی به باورهای انسانی بوده است؛ از طرفی، تكثر‌گرایی و اجتناب از تبعیض‌های اجتماعی، جنسیتی، سنی، نژادی و غیر... ادامه »
01
خاموشی آسانسورهای برج خلیفه دبی
چکیده: به گزارش روزنامه  ابوظبی، سازنده  Emmar Properties  در دبی تهدید کرد در صورت عدم پرداخت شارژ و هزینه های نگهداری ساختمان توسط ساکنان  دسترسی به امکانات از جمله آسانسور برای ساکنین قطع خواهد شد.    اگرچه در 8 فوریه دسترسی به آسانسور و تهویه مطبوع برای ساکنان به صورت موقت قطع شد ولی سایر امکانات ساختمان از ... ادامه »
01
خرید شرکت یونانی نماینده سرویس تیسن کروپ توسط KONE
چکیده: KONE يك شركت يونانى نماينده سرويس تيسن كروپ  را خريداری کرد تا موقعیت خود را در بازار یونان و قبرس تقویت نماید. Stelios Anastasiades ، مدیرعامل KONE در یونان و قبرس گفت این حرکت نشان دهنده تعهد این شرکت نسبت به حق مردم برای استفاده از جریان حرکت راحت  و روان روزانه بین ساختمانها میباشد. از سال 2004 تاکنون شرکت KONE در ب... ادامه »
موقعیت شما: اخبار
Most of the replica watches uk steel belt watches can not be replica watches adjusted as long as the belt watch, but rolex replica also need to use a special tool to rolex replica uk remove the length of the strap adjustment.