English   |     |  ورود به سايت
جمعه, فروردين 10, 1403

ارتباط با ما

شرکت مهندسی سبا آسانبر نماینده انحصاری kone در ایران- آسانسور - پله برقی - رمپ - پیاده روی متحرک

بلوار اندرزگو ،خیابان وطن پور شمالی، پلاک 5

کد پستی: 36814-19378 

تلفن: 22234214

تلفن : 75986
فکس: 26769918 

 پست الکترونیک:  info@sabalift.com
   

(آرشیو ماه بهمن 1392)

01
سبا آسانبر حامی مالی نخستین کنفرانس ملی زن، معماری و شهر
چکیده: اولین همایش زن، معماری و شهر توسط شركت هربرز با همكاری مشترك مؤسسه بین المللی مطالعات راهبردی معماری ایران در تاریخ 7 و 8 اسفندماه در مركز همایش های بین المللی رایزن برگزار می شود. شهر و بنا در طول تاریخ بشری بستری مناسب برای تجسم بخشی به باورهای انسانی بوده است؛ از طرفی، تكثر‌گرایی و اجتناب از تبعیض‌های اجتماعی، جنسیتی، سنی، نژادی و غیر... ادامه »
01
خاموشی آسانسورهای برج خلیفه دبی
چکیده: به گزارش روزنامه  ابوظبی، سازنده  Emmar Properties  در دبی تهدید کرد در صورت عدم پرداخت شارژ و هزینه های نگهداری ساختمان توسط ساکنان  دسترسی به امکانات از جمله آسانسور برای ساکنین قطع خواهد شد.    اگرچه در 8 فوریه دسترسی به آسانسور و تهویه مطبوع برای ساکنان به صورت موقت قطع شد ولی سایر امکانات ساختمان از ... ادامه »
01
خرید شرکت یونانی نماینده سرویس تیسن کروپ توسط KONE
چکیده: KONE يك شركت يونانى نماينده سرويس تيسن كروپ  را خريداری کرد تا موقعیت خود را در بازار یونان و قبرس تقویت نماید. Stelios Anastasiades ، مدیرعامل KONE در یونان و قبرس گفت این حرکت نشان دهنده تعهد این شرکت نسبت به حق مردم برای استفاده از جریان حرکت راحت  و روان روزانه بین ساختمانها میباشد. از سال 2004 تاکنون شرکت KONE در ب... ادامه »
30
پرداخت الکترونیکی خدمات سرویس و نگهداری گامی دیگر در راستای رفاه مشتریان شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر
چکیده: شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر (واحد فروش و بازاریابی) برای رفاه حال مشتریان محترم و افزایش رضایتمندی آنها  از این پس علاوه بر روشهای قبلی پرداخت از طرق زیر نیز قادر به دریافت هزینه های خدمات سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی می باشد. ادامه »
26
شرکت KONE برنده فروش 146 دستگاه آسانسور در ترکیه - انکارا
چکیده: شرکت KONE یکی از رهبران جهانی در صنعت آسانسور و پله برقی می باشد که در سال 2013 توانست با فروش خالص سالانه 6.9 میلیارد یورو  و با داشتن بیش از 43000 کارمند در صدر شرکتهای آسانسور و پله برقی جهان قرار گیرد. ادامه »
20
سیستم های اتوماسیون شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر جهت ارائه خدمات برتر سرویس و نگهداری
چکیده: واحد تعمیرات شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر از طریق تلفن پنج رقمی 42378 پاسخگوی مشتریان محترم به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته میباشد و جهت رفع خرابی و موارد اضطراری از طریق برنامه مکانیزه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به اعزام تکنسین تعمیر می نماید. در این سامانه مشتریان شرکت سبا سرویس آسانبر پس از اعلام خرابی ، از طریق پیامک ضمن اطمینان از ث... ادامه »
15
طرح نوروزی شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر
چکیده: شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر در راستای ارتقا کیفیت خدمات سرویس و نگهداری و ارائه خدمات متفاوت برای مشتریان محترم اقدام به راه اندازی واحد خدمات خاص نموده است. اولین گام این واحد برگزاری طرح نوروزی در دو بسته A  و B می باشد که با توجه به حجم بالای پروژ ه های شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر و محدودیت خدمات ، الویت با مشتریانی است که سریعت... ادامه »
14
شرکت KONE برنده 4 جایزه  طراحی خوب  (GOOD DESIGN) در سال 2013
چکیده: شرکت KONE برنده 4 جایزه  طراحی خوب  (GOOD DESIGN) در سال 2013 ادامه »
13
بلندترین برج تست آسانسورهای KONE در جهان  در  زیر زمین
چکیده: اتمام ساخت فیلم مستند بی بی سی در مورد بلندترین مرکز تست آسانسورهای  KONE در جهان در Tytyri در معدن Tytyri با عمق 350 متر زیر سطح زمین، یک محیط تست ایده آل فراهم شده است برای تست آسانسور، با ارتفاع 317 متر و حداکثر سرعت 17 متر بر ثانیه ! Going down The lift-testing facility 350m below ground The traditional way to test skyscra... ادامه »
موقعیت شما: اخبار
Most of the replica watches uk steel belt watches can not be replica watches adjusted as long as the belt watch, but rolex replica also need to use a special tool to rolex replica uk remove the length of the strap adjustment.